Kläder

Det har inte alls känts så kul med kläder nu sen jag inte är gravid längre. Nu är det inte alls lika fint att ha kläder som framhäver magen ;)

Men jag sitter här nu och kvällssuddar och glider runt på favoritsajterna
Tjallamalla
Grandpa

Beyond Retro
Drömmer mej bort bland snygga drömplagg och längtar efter våren.
Jag drömmer att jag har fittat till kroppen lite grann (med hjälp av dans, Fit Mama och långpromenader i vårsolen med vår fina Brio och Lillan däri) och att jag nu kan bära plagg i storlek 38/40!

Jag har mina underbara träskor som jag fyndade på loppis förra våren:


Och kanske den fina klänningen från Indiska:


Jag drömmer om en sånhära byxdress:

från Noir et Blanc.

Jag drömmer och drömmer... Som min sambo säger: "Gör det till verklighet då Julie!". Yes, I will. Bannemej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0