Uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev igen... Men I'm still going strong!


Nya chinos från Ellos, största storleken!! 44!
Känns helt okej faktiskt, skönt att ha ett par brallor som sitter som ett smäck - dock ska de väl börja användas när det blir vår, känns inte så passande att ha dessa pastelliga nu i vintern.

Dock har jag bestämt mej för att det är BÄST FÖR MEJ att gå ned några klädstorlekar. Dock utan stress och press.
Jag har ikväll köpt mej dessa träningsdvds:

Afrodans
Dirty dancing - official workout
Fit Mama - träning efter graviditeten


Så jag får väl köra utvärderingar här sen för er som är nyfikna!

Väldigt bra med dessa träningsdvds tycker jag. Bekvämt att kunna träna favoritpassen hemma, när dottern tillåter. Jag är dansare i grund och botten, så att jag inriktat mej på dansträning säger sej självt ;) Skulle GÄRNA vilja ha  Zumba fitness också, men det är ju så förbenat dyrt. Får nöja mej med dessa än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0