Reality

Jag har struntat blankt i denna blogg nu i några veckor.
Varför tusan ska jag hålla på och banta?! Så himla onödigt att låta ens energi gå till det.
Visst, jag tänker ofta på att det vore väldigt skönt att kunna komma i mina gamla kläder, men å andra sidan, det kanske är dags för mej att landa i den här kroppen? Jag kanske, istället för att sträva efter att komma i de gamla kläderna, borde köpa mej nya? I en storlek som passar.

Det är kanske den här 74 kilos (japp haha jag har gått ned ett kilo - jihooo!) kroppen som jag ska ha?
Jag har ju alltid svält mej och levt farligt. Nu äter jag skitbra och mår bra, så varför ens sträva mot nåt annat??

Jag måste lära känna min "efter-graviditeten-kropp". Jag ska lära mej leva med den.
För inte tusan går jag ned i vikt av att amma (som alla tjatar om att "man gör") och gå promenader med vagnen.
Jag är jag, inte som "alla andra". No more vikthets.




...
Som det känns nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0