Träning dag 2 och 3

Dag 2

45 minuters dansande - nivå DIFFICULT på dansmattan :)
Bra träning för vader, lår och stjärt.

Situps med dottern som lite extra tyngd. Blev 20 stycken bara, men det tog kan jag lova. Som tur är tycker dottern att det är superkul och hon skrattade högt!  


Dag 3

Långpromenad i en timme.

Lite småjogging under promenaden, men det gick inte så bra. Jag känner mej alldeles för tung för att springa! Känns som att jag är en deltagare i Biggest loser när jag joggar! Borde väl jogga mer...

Försöka knuffa ned sambon i snön. Otroligt bra träning för armarna, ryggen och magen haha!

Plan:
- Längre långpromenader.
- Försöka jogga.
- Mer styrketräning med dottern som tyngd, kanske utfall och t.ex armhävningar (dottern kan ligga på golvet och jag ger henne massa pussar!).

Vi får se vad dag 4 har att erbjuda.
Det roliga är att jag idag, dag 3, har träningsvärk i låren efter dansen!! YESAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0