Tränings-planering

För att jag ska kunna gå ned i vikt så behöver jag röra på mej betyyydligt mer. Det är rätt svårt som småbarnsmamma kan jag tycka, speciellt när jag har en liten busfia som vill amma typ heeela tiden. Då måste jag ju sitta still.

Mina planer i träningsväg:

Långpromenader - funkar superbra med barnvagnen! En långpromenad varje dag vore verkligen bra. Vissa dagar kan jag inte ta med mej dottern ut eftersom det har varit så förbenat kallt nu några dagar, men då måste jag ju kompensera med annat!

Dansmatta - gillar jag väldigt mycket! Jag har påbörjat ett träningsprogram där och faktiskt dansat mej fram 5 km en kväll, men jag behöver ju göra det regelbundet.

Styrketräning med dottern som vikt :) Det borde ju fungera superbra, hon vägen 6 kg nu.

Har ni fler förslag och tips?

Jag måste erkänna att jag är riktigt lat just nu. Behöver en rejäl spark i baken!
Men jag älskar att dansa, så så fort dottern kan ta nappflaska vill jag börja med jazzdans eller funk igen, men det är ingen stress med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0