Uppdatering: magsjuka & träning

Vi har haft kräken och det har resulterat i viktminskning (minus två kilo) och krympning av magsäcken (numer orkar jag nästan bara hälften av mina vanliga bastanta portioner).

Tänk att magsjuka kan föra något gott med sej ;)

Dags att mäta mej lite inom en snar framtid. Något borde ju ha hänt. Jag har nämligen blivit riktigt regelbunden i min träning nu...

Söndag - långpromenad på en timme och sen en powerwalk i en halvtimme.
Måndag - långpromenad på en timme.
Tisdag - promenad i en halvtimme och en timmes afrodans.
Onsdag - hittills en timmes promenad.

Det är så mycket härligare och lättare med promenader nu eftersom solen gör en pigg.

Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0